Please add a language module in the 'language' position
Registreren Inloggen

Digitale handtekening

Iedereen die te maken heeft met contracten, offertes of overeenkomsten die getekend moeten worden weet hoeveel tijd dat kost. Eerst moet het document geprint worden, dan getekend, vervolgens weer gescand en opnieuw verstuurd. En dan hoeven er nog niet eens meerdere handtekeningen onder het document. Maar het kan ook anders…met de digitale handtekening van digi-stamp!

Wat is een digitale handtekening?

De digitale handtekening is een elektronische variant van een handgeschreven handtekening. Hij bestaat uit elektronische gegevens die je met een digitaal document meestuurt. Met een digitale handtekening heb je zekerheid over de identiteit van de afzender en ben je verzekerd dat het document niet gewijzigd is.

Hoe werkt het?

De professionele manier om je contract, offerte of overeenkomst digitaal te laten ondertekenen gaat zo:

  1. Maak een account aan (alleen de eerste keer)
  2. Upload je document
  3. Vul het e-mailadres en mobiele telefoonnummer van de ontvanger in
  4. De ontvanger ondertekent digitaal door middel een TAN-code.
  5. Iedereen ontvangt online een rechtsgeldige kopie van het document voorzien van digitale handtekening, tijdstip, e-mailadres en IP nummer.

Eén muisklik is voldoende om het document van een digitale handtekening te voorzien.
Snel, klantvriendelijk en papierloos, dus milieubewust.

 

Is de digitale handtekening rechtsgeldig?

Een gekwalificeerde digitale handtekening is juridisch gelijk aan een echte handtekening met pen. Bekijk de juridische verklaring.

Wat zijn de kosten?

Je zet al een digitale handtekening voor € 1,80 (incl. BTW). Wij werken met een creditsysteem en zonder abonnement. Voor een volledig overzicht van onze tarieven, klik hier.

 

Go Signing