Go Signing

go signingEenvoudig en rechtsgeldig online je documenten ondertekenen met 1 of meerdere signees.

Het online laten ondertekenen van een belangrijk contract werkt een stuk sneller dan per post. Met een paar muisklikken heb je het contract bij alle ondertekenaars. Zij hebben geen printer nodig en kunnen direct reageren. Wel zo klantvriendelijk!

Hoe werkt het digitaal ondertekenen?

  • Maak een account aan.
  • Upload je document.
  • Vul het e-mailadres en het mobiele telefoonnummer van de ontvanger in.
  • De ontvanger ondertekent digitaal door middel van een TAN-code.
  • Iedereen ontvangt online een rechtsgeldige kopie van de overeenkomst voorzien van digitale handtekening, tijdstip, e-mailadres en IP nummer.

Kosten

Je zet al een digitale handtekening voor € 1,80 (incl. BTW). Wij werken met een creditsysteem en zonder abonnement. Voor een volledig overzicht van onze tarieven, klik hier.

 

Documenten 

Voordelen 

  • arbeidscontracten en -overeenkomsten
  • huurcontracten en koopovereenkomsten
  • offertes en opdrachtbevestigingen
  • bestekken en (bouw)tekeningen
  • rapporten en brieven
  • notulen en verslagen
  • (geld)leningen en verklaringen
  • polissen en voorwaarden
  • (onderhandse) akten
  • gebruiksvriendelijk … snel en eenvoudig
  • tijdbesparend en kostenbesparend
  • papierloos en milieubewuster
  • automatische factuur met BTW
  • geen abonnement
  • juridisch rechtsgeldig (PKI-overheid)
  • veilig en betrouwbaar
  • wereldwijd online te gebruiken 

 

 

Start met ondertekenen